De-avonturen-van-Tom-Linn-en-Leander.reismee.nl

Pretprak n°2 BUSCH GARDENS TAMPA

Een uurtje en een kwartier rijden en we treffen het leuke Busch GARDENS pretpark

Thema : Wildlife

Je waant je in Afrika.

Vele rollercoasters gecombineerd met iets rustigere attracties alsook een dierentuin.

Gorilla's , chimpansees , verschillende vogelsoorten , witte tijgers , alligators etc...µ

Teveel om op te noemen.

Het was een super dag wel weer warm, temperaturen van 116 ° fahrenheit (46 ° celsius)

nu mag het stilletjes gaan ophouden met nog warmer te worden, heb het nog nooit zooooooooo warm gehad als vandaag (was er zelf een beetje over vond ik)

Het aanschuiven aan de attracties is niet zo erg in deze hitte want overal hangen grote nevel machines en ventilatoren maar de afstanden die je moet wandelen in deze hitte.

Een geluk dat er personeel rondloopt met nevelmachines op hun rug om de bezoekers op tijd en stond af te koelen en ook een geluk dat er tal van water attracties zijn ( hier kom je dan wel kletsnat uit

Laughing

Morgen donderdag gaan we nog eens een rustig dagje houden in onze villa , en nog wat shoppen.

En dan zijn we vrijdag klaar om gaan te snorkelen met de MANATEES (Zeekoeien) Leander kijkt hier echt al naar uit.

En wij natuurlijk ook al een beetje

Wink