De-avonturen-van-Tom-Linn-en-Leander.reismee.nl

Vandaag zijn we gaan afkoelen in zwemparadijs TYPHOON LAGOON

Vandaag was het weer een superheet dagje , zelfs nog warmer dan gisteren.

110 ° fahrenheit (43.33° Celsius)

De grond onder onze voeten was zo heet dat we op sommige plaatsen echt moesten lopen of onze voeten om de beurt hoog moesten opheffen.

De omgeving van Typhoon lagoon is zo prachtig en rustgevend ook al zit het er vol met toeristen en Amerikanen.

Het is zo groot dat het je eigenlijk niet stoort en het lijkt ook niet druk.

Aanschuiven aan de glijbanen gaat dan ook supervlot.

15 minuten was het langst dat we moesten wachten.

Er waren vele glijbanen met banden waar je supersnel mee over het water vloog en ook gewone waar je op je rug moest liggen en die je razendsnel van het hoogste punt naar het laagste lieten gaan.

Dan hebben samen met ons drieën aan scuba snorkeling gedaan.

dit is snorkelen met een echte duikfles , je gaat een beetje dieper dan gewoon snorkelen en je mag 25 minuten genieten van het RIF , Het was een prachtige ervaring voor Leander , hij spreekt er nog over.

Het water is wel ijskoud maar dat is normaal anders zouden de vissen het niet overleven.

Je kan er vanalles aanschouwen , zandhaaien , hamerhaaien , kleine en grote vissen , olifantvissen , en DORY van finding NEMO

Cool

Leander heeft zijn favoriete onderwater dier gezien en zelfs mogen voelen , terwijl hij aan het duiken was kwam er een kleine rog tegen hem aan gezwommen.

Dit zijn echt prachtige dieren.

Daarna heeft hij zijn favoriete disney figuren nog mogen ontmoeten en kreeg hij zelfs van STITCH een handtekening , zo blij dat hij was

Smile

En morgen gaan we naar BUSH GARDEN een mega groot safari pretpark.

I hope we'll have fun

Wink