De-avonturen-van-Tom-Linn-en-Leander.reismee.nl

ORLANDO SEAWORLD

Zondag hadden we een rustig dagje in Disney SPRINGS , dit is een klein disneydorp met allerlei winkels , en superlekkere restaurants.

Gisteren (maandag)was een superleuke maar wel hete dag

Cool

het was ongeveer 108 ° farhenheit en bij ons is dat omgerekend 42.2 °celsius

Op 20 minuten van ons verblijf bevindt zich het mooie en superleuke seaworld met tal van shows en attracties.

Omdat het zo warm was hebben we ons dikwijls gewaagd aan de waterattractie ATLANTIS : kleine bootjes die supersnel naar beneden vallen en ja , in America ben je echt wel nat na zo'n attractie

Laughing

Dan zijn we gaan kijken naar de SEA LION SHOW en daarna een kijkje gaan nemen in de wereld van ANTARTICA , het was net alsof je de zuidpool binnenwandelde...

Vervolgens hebben we een mooie show gezien met SHAMU the KILLERWHALE (vind het een beetje een overweldigende naam voor zo'n mooi en lief beest

Undecided

Rond 16 u zijn we terug naar huis vertrokken want het was echt te warm...

Thuis hebben we nog genoten van het zwemba en daarna zijn we uitgeput ons bedje in gegaan.